Wednesday 21 September 2011

srupe tak de coup :)

haishh =,= ..
macam malas nak coup pon ade gak .. situation aku coup ckunx ny , samee jea nan stuation mse aku single dlu ..
bosan :) ..bosan bosan and bosan ,,
HAHA . ukan nak ungkit .. p mmg knyataan lahh bhaii .. adeshh ,
cube lah kau try wat aku ktwe memanjang cm org len uad coup dea ..
ny kau ?  aseq nak uad aku smoke and telan panadol bnyk-2 jea !
sorry if aku biadap . p aku tak tau nak luahkan at mane lagie lahh  ~.
grrr ~ ..dokk , ubah sikap kau before kau ilang aku ..
aku tau aku tak perfect cm ppuan len .
aku tak LEMAH LEMBUT cm ppuan len ..
p kau kne twu .. ini diri aku .. aku tak nak jadi HIPOKRIT  ..
if kau sayang aku , kau trimelah aku seadanyer oke ..
aku da buang sikap baran aku demi kau .. td mse aku bbual nan kau ., nak jea aku maki kau .. p aku kawal ..
beb , jgn smpai aku triq dri utk kali ke3 nan kau ..
aku just nak kau tau . aku da MUAK :)

No comments:

Post a Comment